Dobré je, že díky této metodě umím sestavit sama větu. Vím, jak jdou slova za sebou.
Umím důležité časy, které se používají. Také je dobré, že se metoda zaměřuje na mluvení.
Poslouchání mi dává hodně. Zvykl jsem si tak na americký přízvuk.
Kamarádky, které se učí jenom ve škole podle učebnice, umí na konci 5. třídy pár frází, "spelovat", ale větu dohromady nedají. Já vím, jak na to.
K čemu je vám spousta slov, která se učíme na test ve škole, když neznáme, jak dát větu dohromady a nemáme to nacvičené??
Nebojím se mluvit i s rodilým mluvčím, kterého úplně neznám.
Při poslechu angličtiny si pamatuji daleko víc slov, než se naučím ze slovníčku na známky.
Angličtina mě baví na kroužku, ale ve škole ne!
Pamatuji si toho mnohem víc, než ze školy. Nemusím se doma učit slovíčka.
Rád se učím slovíčka z kartiček, pamatuje se mi to líp podle obrázků, spíš než ze slovníčku.
S angličtinou nemám ve škole problém od té doby, co chodím do tohoto kurzu.
Je to zábavné. Hodně se toho naučím a gramatiku chápu lépe než ve škole.
Reference rodičů
Maminka Haničky po 1. třídě (dcera chodila i v Mš)
Jsem ráda, že moje dcera může navštěvovat hodiny kurzu Mysli anglicky. Nenásilně se naučila výslovnosti. V písničkách se přirozenou cestou seznámila s časováním. Na hodinách si osvojuje tvorbu anglických vět a časování. Doma má k ruce a k poslouchání pracovní sešity a cd. Během hodin v první třídě si začala spojovat psanou a mluvenou podobu jazyka.
Maminka Emičky
© copyright 2024 Myslianglicky.cz, web powered by HQsystem